Update: kijk HIER het webinar terug. 

CrisisConnect webinar op dinsdag 8 december 2020, 13.30u

Ontdek de nieuwe module voor piketroosters
De CrisisConnect app wordt binnenkort uitgebreid met een nieuwe, superhandige roostermodule. Hiermee kun je piketroosters beheren voor jouw team(s). In de app heeft iedereen altijd alle belangrijke details bij de hand. Daarnaast kost het beheren van de piketroosters jou straks een stuk minder tijd. Wil je weten hoe de roostermodule werkt? We laten het je allemaal zien tijdens het CrisisConnect webinar op 8 december.

Natuurlijk praten we je ook bij over alle andere ontwikkelingen. Bekijk hieronder het volledige programma.

Programma

  • Module voor piketroosters
    We bespreken de nieuwe module waarmee je piketroosters kunt beheren. Het wordt mogelijk om één of meerdere roosters aan te maken en daar gebruikers aan te koppelen. Gebruikers krijgen in de app inzicht in hun piketdiensten. Zo kan een gebruiker bijvoorbeeld: per dag inzien wie er piket heeft, zijn persoonlijke overzicht van alle piketdiensten bekijken, een push-melding ontvangen bij het begin van een piketdienst en zelf diensten wisselen.
  • Vernieuwing van de module voor incidenten
    We gaan deze module onder handen nemen, met het oog op gebruiksvriendelijkheid. We laten je de uitgangspunten zien voor de vernieuwde module omtrent al jouw crisiscommunicatie.
  • Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek
    Onder CrisisConnect-gebruikers is onlangs een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. We delen de belangrijkste uitkomsten uit dit onderzoek met je.
  • Wensen voor de toekomst
    Heb jij suggesties voor nieuwe functionaliteiten voor de app? Wij zijn er benieuwd naar! Je krijgt dan ook zeker de mogelijkheid om deze ideeën met ons te delen.

Aanmelden
Wil jij het webinar ook volgen? Meld je dan hieronder aan. Je ontvangt vervolgens een bevestiging en een link om het webinar te bekijken.