Stel, er vindt ‘s nachts een plofkraak plaats bij de lokale bank. De materiële schade is gigantisch en de bank zal voor onbepaalde tijd gesloten blijven.

Buiten de maatschappelijke onrust, kunnen veel inwoners van de gemeente tijdelijk geen geld opnemen. Omgevings- en Bevolkingszorg moeten aan de slag; ook de persvoorlichters zullen aan moeten treden.

Veel stakeholders binnen de gemeente moeten optreden, en het is dan ook van belang dat iedereen snel handelt en precies weet wat er moet worden gedaan.

Om hierbij te ondersteunen, is de CrisisConnect app ontwikkeld. Je opent de app om te zien welke taken bij jouw crisisrol horen, of je nu Officier van Dienst Bevolkingszorg, crisiscommunicatieadviseur of burgemeester bent. Je hebt direct in kaart wie je contactpersonen zijn en welke documenten relevant zijn. Via de app kun je snel grote groepen alarmeren en op de hoogte houden (chatten en taken uitzetten) van de stand van zaken tijdens het incident. Het is tevens mogelijk een logboek bij te houden tijdens de crisis, zodat achteraf alles kan worden geëvalueerd.

Tevreden gebruikers van de CrisisConnect app

Wij hebben al veel klanten blij gemaakt met onze app! Deze tevreden gebruikers gingen je voor.

Referentie

“Deze app is een geweldige uitkomst voor mensen met een aansturende rol binnen een crisisorganisatie. Ook voor een burgemeester of zijn loco-burgemeester is dit een app waar alle belangrijke informatie op één plaats is opgeslagen. Omdat het beheer centraal wordt uitgevoerd hoeft men zich niet meer druk te maken of bijvoorbeeld alle contactgegevens nog wel kloppen. Centraal beheerd zijn deze dan overal bijgewerkt!"

— René van der Linden, Gemeente Maassluis

IK WIL EEN
persoonlijke demo plannen

Vraag nu vrijblijvende (online) demo aan.

    IK WIL DE
    infosheet downloaden

    Ontdek meer over de functionaliteiten en alles wat de app te bieden heeft.