Stel, er breekt brand uit in een woningcomplex dat onder jullie beheer valt. Er zijn enkele gewonden gevallen en tot overmaat van ramp is er bij de brand ook nog eens asbest vrijgekomen.

Regionale pers staat voor de deur en bewoners en omwonenden zijn bezorgd.

Het crisisteam moet in actie komen: sleutelfiguren moeten worden gealarmeerd en informatie moet worden gedeeld met zowel interne als externe stakeholders. Om hierbij te ondersteunen, is de CrisisConnect app ontwikkeld. Je opent de app om te zien welke taken bij jouw crisisrol horen, of je nu voorzitter van het crisisteam, communicatieadviseur of gebiedsdeskundige bent. Je hebt direct in kaart wie je contactpersonen zijn en welke documenten relevant zijn. Via de app kun je snel grote groepen alarmeren en op de hoogte houden (chatten en taken uitzetten) van de stand van zaken tijdens het incident. Het is tevens mogelijk een logboek bij te houden tijdens de crisis, zodat achteraf alles kan worden geëvalueerd.

Tevreden gebruikers van de CrisisConnect app

Wij hebben al veel klanten blij gemaakt met onze app! Deze tevreden gebruikers gingen je voor.

Referentie

"We wilden een app met meer functionaliteiten (o.a. een logboek maar ook zelf inhoud kunnen wijzigen). De app moest ook breed inzetbaar zijn. Niet alleen voor het calamiteitenteam maar ook voor onze wachtdienst en BHV-ers. De CrisisConnect app voldeed aan al onze vereisten."

— Robbert Jan van Eck, KleurrijkWonen

IK WIL EEN
persoonlijke demo plannen

Vraag nu vrijblijvende (online) demo aan.

    IK WIL DE
    infosheet downloaden

    Ontdek meer over de functionaliteiten en alles wat de app te bieden heeft.