Stel, je wilt als organisatie wél met de chatmodule werken maar géén wildgroei in 1-op-1 chats krijgen. Vanaf nu kun je dit voorkomen door een hele eenvoudige instelling in de beheeromgeving. Maak kennis met onze nieuwe functionaliteit: alleen chatten rondom incidenten.

Wat houdt het in?
Vanaf nu is het mogelijk om chatten enkel toe te staan rondom specifieke incidenten. Wanneer je een chatgroep start, word je gevraagd om aan te geven aan welk incident de chat moet worden gekoppeld. Gebruikers die niet zijn gekoppeld aan een actief incident kunnen in dit geval dus ook geen nieuwe chat starten. Dit geeft je als beheerder volledige controle over welke gesprekken aan welke situaties zijn gekoppeld.

Zo werkt het!
De beheeromgeving maakt het eenvoudig om in te stellen of chats verplicht aan een incident moeten worden gekoppeld. Deze aanpasbaarheid zorgt ervoor dat je de functionaliteit kunt afstemmen op jouw specifieke behoeften en situaties. Klik hier om naar de kennisbank te gaan en te zien hoe je als beheerder deze instellingen aan kan passen.

Aankondiging: update authenticatie service
We willen jou graag op de hoogte brengen rondom een wijziging binnen onze beveiliging en authenticatie. Beveiliging staat voorop in alles wat we doen, en we begrijpen dat de bescherming van jouw gegevens en accounts van het grootste belang is. Daarom gaan we op dinsdag 12 december tussen 10 en 12 uur diverse werkzaamheden uitvoeren op onze authenticatie server.

We streven ernaar om hinder te minimaliseren, maar gebruikers kunnen mogelijk kortstondige problemen ondervinden bij het inloggen.
Ons advies: Informeer gebruikers vooraf door een push-notificatie te verzenden via de beheeromgeving onder ‘Berichten’. Bij aanhoudende problemen kunnen gebruikers uitloggen, de app updaten (indien mogelijk) en opnieuw inloggen.

Aankondiging: introductie Service Level Agreement (SLA)
Binnenkort introduceren we een nieuwe Service Level Agreement (SLA). Deze SLA is niet alleen belangrijk voor onze servicekwaliteit, maar vormt ook een gemeenschappelijke basis voor een nog sterkere samenwerking met jou als klant.

Waarom een SLA?
Een SLA stelt duidelijke verwachtingen vast met betrekking tot de prestaties, beschikbaarheid, en ondersteuning van de tools. Het definieert wat jij als gebruiker kan verwachten van ons. De SLA zal een waardevol instrument zijn om transparantie, helderheid en wederzijds begrip te bevorderen.

Wat betekent dit voor jou?
Dankzij de SLA heb jij duidelijke afspraken met betrekking tot de prestaties, beschikbaarheid en ondersteuning die je van ons kunt verwachten. Dit draagt bij aan een nog soepelere ervaring bij het gebruik van onze diensten. 

Wanneer gaat dit in?
In het eerste kwartaal van 2024 ontvang je gedetailleerde informatie over de SLA en per wanneer deze van toepassing is op onze diensten. 

Inventarisatie ontwikkeling: API Roostermodule
We zijn momenteel druk bezig met het in kaart brengen van de koppeling tussen willekeurige roostersoftware en CrisisConnect. Deze inventarisatie is gericht op het verkennen van de mogelijkheden om jouw planningssoftware in de toekomst te integreren met CrisisConnect. Een dergelijke ontwikkeling heeft aanzienlijke voordelen: het bespaart jou als beheerder aanzienlijk veel tijd en moeite, terwijl de gebruiker het gemak van de roostermodule in de app behoudt. Als jij interesse hebt om deel te nemen aan deze ontwikkeling, laat het ons dan weten via mike@v-r.nl

Chatten incident