Stel, er is een incident bij jouw organisatie. Heeft iedereen dan direct toegang tot het actuele calamiteitenplan? En ziet iedereen ook de meest actuele versie van het calamiteitenplan?
Hiervoor is de CrisisConnect app ontwikkeld. Een laagdrempelige calamiteitenplan app. Je opent de app waarin jouw crisisplan, calamiteitenplan of bhv plan is opgenomen. Zo zie je direct welke taken bij jouw crisisrol horen. De app biedt ook ruimte voor handige hulpmiddelen, taakkaarten bhv en checklists. Doordat je informatie kunt afschermen, zie je alleen de informatie die voor jou belangrijk is. Dé informatiebron voor jouw crisisteam.
Inzetbaar als bhv app
Onze relaties gebruiken CrisisConnect ook als bhv app. Deel je bhv plan met de juiste personen en roep eenvoudig bhv’ers op via de module Crisiscommunicatie. Omschrijf de melding, geef de locatie aan en stuur de juiste groep medewerkers een bericht. Zij ontvangen vervolgens een push-notificatie op hun smartphone.
Jouw voordelen
- Altijd en overal relevante informatie beschikbaar
- De laatste versie van een calamiteitenplan, crisisplan of bhv plan
- Overzicht: koppel documenten aan specifieke groepen
- Calamiteitenplan app ontwikkeld voor én door gebruikers
- Online en offline beschikbaar via tablet, smartphone en pc
IK WIL EENgratis demo inplannen
Wil je de gebruiksvriendelijkheid en de voordelen van de app eerst zelf ervaren? Dat begrijpen we! Vraag nu een gratis demo aan en beslis aan de hand van je eigen ervaring of dit iets voor jouw team is.
IK WIL DEfactsheet downloaden
Ontdek meer over de functionaliteiten en alles wat de app te bieden heeft.
IK WILtelefonisch contact
Leuk dat je kennis wilt maken! Laat je telefoonnummer achter en we bellen je terug.