Op zoek naar een goede tool om piketroosters digitaal mee te beheren? Maak kennis met onze piketdienst app.

Het beheren van piketroosters kan omslachtig zijn en veel tijd kosten. Vaak zijn het uitgebreide documenten waarin teamleden moeten zoeken naar de informatie die ze nodig hebben. 

Dat kan veel makkelijker. Zet CrisisConnect in als piketrooster app. Hierin zien jouw teamleden precies aan welke piketdiensten zij gekoppeld zijn en wanneer hun eerstvolgende dienst start. Voorafgaand aan een piketdienst ontvangen zij een melding op hun telefoon als herinnering.

Jouw teamleden kunnen ook op elk moment inzien wie er piketdienst heeft op andere roosters. En indien gewenst direct contact opnemen via de app. Simpel en duidelijk.

Beheer piketroosters in een mum van tijd
Heb je veel administratieve handelingen doordat collega’s diensten wisselen? Dat is verleden tijd. Teamleden kunnen via de app zelf onderling diensten ruilen. Het systeem eist dat er altijd een persoon gekoppeld is aan een piketdienst, zodat er nooit gaten in de bezetting ontstaan.

Jouw voordelen

  • Piketrooster tool die in samenwerking met gebruikers is ontwikkeld
  • Direct inzicht in actieve piketdiensten
  • Snel een aankomende piketdienst bekijken
  • Contact opnemen via de app
  • Herinnering voorafgaand aan de piketdienst
  • Online en offline beschikbaar via tablet, smartphone en pc

IK WIL EENgratis demo inplannen

Wil je de gebruiksvriendelijkheid en de voordelen van de app eerst zelf ervaren? Dat begrijpen we! Vraag nu een gratis demo aan en beslis aan de hand van je eigen ervaring of dit iets voor jouw team is.

Plan een demo

IK WIL DEfactsheet downloaden

Ontdek meer over de functionaliteiten en alles wat de app te bieden heeft.

    IK WILtelefonisch contact

    Leuk dat je kennis wilt maken! Laat je telefoonnummer achter en we bellen je terug.