De beste oplossing.

Als er bij jouw organisatie iets gebeurt wat veel impact heeft, wil je direct actie ondernemen.

Om een crisis of incident goed te kunnen managen, is het van belang dat jij zo snel mogelijk beschikt over alle relevante en recente documentatie en communicatie. Altijd en overal.

CrisisConnect is een praktisch hulpmiddel, waardoor jij sneller en beter geïnformeerd kunt handelen.

Over ons

Voor en door specialisten.

Dagelijks hebben wij veel contact met organisaties in de veiligheidssector. De crisis app is dan ook in samenwerking met crisisfunctionarissen, gebruikers en trainers ontwikkeld.

De app blinkt niet alleen uit in gebruiksvriendelijkheid, maar beschikt over alle belangrijke functionaliteiten waarmee jij makkelijker je werk kan doen. De app wordt daarnaast in de huisstijl van jouw organisatie opgeleverd.

Functionaliteiten

De app beschikt over veel functionaliteiten zoals het raadplegen van belangrijke documenten, bhv-plannen opslaan, contactbeheer, pushmeldingen verzenden en incidenten loggen. Klik hieronder om alle functionaliteiten te zien.

  • Documenten en bestanden raadplegen
  • Gebruikers koppelen aan meerdere organisaties
  • Documenten downloaden en versturen
  • Contactpersonen direct bellen, mailen of sms'en
  • Bestanden koppelen aan specifieke teamleden
  • Specificeer meerdere telefoonnummers per contact
  • Eigen look-and-feel met logo
  • Groepsberichten versturen
  • Inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning
  • Inloggen via bedrijfsnetwerk
  • Chatten, taken toewijzen en rapportage downloaden
  • Alarmering met push-notificatie
  • Inloggen via eigen bedrijfsnetwerk
  • Piketroosters raadplegen & van dienst wisselen
  • Mappen aanmaken met documenten, afbeeldingen en video's
  • Scenario's aanmaken voor incidenten
  • Gebruikers uitnodigen en beheren
  • Teams koppelen aan incidenten
  • Contactpersonen beheren
  • Inlog met twee-factor-authenticatie
  • Import- en exportfuncties
  • Berichten versturen naar gebruikers
  • Verschillende gebruikersgroepen aanmaken
  • Rechten en rollen van gebruikers inrichten
  • Inloggen via eigen bedrijfsnetwerk
  • Piketroosters aanmaken & wijzigen

Beheerders & gebruikers

Een samenwerking komt tot stand met een onboarding proces en verwerkersovereenkomst. Hierin staat vastgelegd hoe en waarvoor wij gegevens verwerken en welke beveiligingsmaatregelen van toepassing zijn.

Certificeringen

Onze datacenters hebben de volgende certificeringen:

  • BIR 2012
  • NEN 7510:2011
  • ISO 27001
  • ISO 9001

Trainingen

Wij helpen jou het maximale uit de app te halen. Hiervoor hebben wij verschillende trainingen beschikbaar. Bekijk wat past bij jouw behoefte.

Bekijk onze trainingen

Beveiliging

CrisisConnect hecht veel waarde aan de bescherming van jouw data
en de veiligheid en betrouwbaarheid van onze software.

Alle communicatie tussen apparaten vindt plaats via een versleutelde verbinding (SSL/TLS).

Datacenters staan in Nederland en worden het hele jaar door 24/7 beveiligd.

Services worden automatisch opgeschaald om problemen met bereikbaarheid te voorkomen.

Versleutelde back-ups worden opgeslagen op meerdere locaties en zijn fysiek van elkaar gescheiden.

Back-ups worden 35 dagen bewaard en kunnen tot op de minuut hersteld worden.

Active Threat Detection: alle applicaties worden continu gemonitord om bedreigingen van buitenaf op ieder moment te detecteren.

Via audit logs wordt vastgelegd welke informatie op welk moment opgevraagd wordt.

Er wordt jaarlijks een penetratietest uitgevoerd op ons systeem.

Guardian 360's netwerk vulnerability scanner: 8 netwerkscanners die zoeken naar kwetsbaarheden in de webapplicatie beveiliging.

We verbeteren de bestaande software en voegen nieuwe functionaliteiten toe.

Hier werken we momenteel aan...

Onlangs toegevoegd

  • De nieuwe module waarmee je tijdens incidenten informatie via de app deelt is beschikbaar. De komende tijd ontwikkelen we deze log-tool verder.
  • Beveiliging app via gezichtsherkenning (Face ID op iOS), vingerafdruk (Touch ID) of instelbare pincode.
  • Twee-factor-authenticatie: extra veiligheid voor gebruikers-accounts, bijvoorbeeld tijdens het aanmaken van een account en wijzigen van wachtwoorden.
  • Scroll-positie onthouden bij terug navigeren binnen lijsten dossiers en processen.
  • Verschillende rechten kunnen instellen voor beheerders van de app.

Tarieven

Je kunt kiezen voor Basis of Totaal. Vergelijk hieronder de verschillende opties per pakket.
Extra gebruikers toevoegen? Dat kan onbeperkt! Wij doen graag een passend aanbod.

Neem contact op

Totaal

Inhoud pakket
€2550 per jaar / vanaf prijs
  • 75+ Gebruikers
  • Alle functionaliteiten
  • Support & Onderhoud
  • Onboarding proces

Basis

Inhoud pakket
€1850 per jaar
  • 25 Gebruikers
  • Alle functionaliteiten
  • Support & Onderhoud

IK WIL EEN
gratis demo inplannen

Wil je de gebruiksvriendelijkheid en de voordelen van de app eerst zelf ervaren? Dat begrijpen we! Vraag nu een gratis demo aan en beslis aan de hand van je eigen ervaring of dit iets voor jouw team is.

Plan een demo

IK WIL DE
factsheet downloaden

Ontdek meer over de functionaliteiten en alles wat de app te bieden heeft.

    IK WIL
    telefonisch contact

    Leuk dat je kennis wilt maken! Laat je telefoonnummer achter en we bellen je terug.