Onboarding proces

Voor nieuwe gebruikers van CrisisConnect

Als nieuwe gebruiker van CrisisConnect weet je mogelijk niet precies waar je moet beginnen. Geen zorgen, wij helpen je hierbij. Wij maken jou in vier stappen wegwijs binnen CrisisConnect. Zo ben je verzekerd van een vliegende start én een app die helemaal bij jouw organisatie past.

Stap 1

Online vragenlijst

Je ontvangt een online vragenlijst. Zo inventariseren wij jouw behoeftes en wensen rondom de inrichting van de app.

Stap 2

Werksessies

Wij organiseren werksessies zodat je de basis van CrisisConnect goed leert te begrijpen. Na deze werksessies kun je zelfstandig aan de slag met de invulling van de app via de beheeromgeving.

Tijdens sessie 1 staan de modules Dossiers, Contactpersonen en Gebruikers centraal.

Tijdens sessie 2 gaan we dieper in op de mogelijkheden van de modules Logging en Piketroosters.

Stap 3

Evaluatie

Nu je bent begonnen met het vullen van de app, plannen we een tussentijdse evaluatie. Tijdens deze evaluatie bespreken we hoe het loopt en beantwoorden we jouw eventuele vragen.

Stap 4

Jaarlijkse meeting

Ieder jaar plannen we een contactmoment waarop we elkaar bijpraten. Bijvoorbeeld over veranderingen of nieuwe handige functionaliteiten. Zo blijft de app helemaal aansluiten bij jouw wensen.