Provincie Limburg

Limburg kiest voor een gebruiksvriendelijk hulpmiddel tijdens crisis/incidenten.

CrisisConnect

Als crisisfunctionaris wil je tijdens een crisis of incident beschikken over werkbare hulpmiddelen waarmee je snel kan handelen. Denk hierbij aan het intuïtief raadplegen van je planvorming, taakkaarten en andere relevante documentatie. Ook kan je met contactpersonen communiceren, waarnemingen uitwisselen, acties toewijzen en afvinken en kun je dit naderhand rapporteren en evalueren. Doordat de beheerder van de app ervoor zorgt dat alle informatie up-to-date is heb jij nooit meer te maken met verouderde of versnipperde informatie. CrisisConnect biedt enorm voordelen voor gebruikers tijdens een crisis of incident.

Steeds meer gemeenten, veiligheidsregio’s, omgevingsdiensten, zorglocaties, woningcorporaties en het bedrijfsleven in Limburg kiezen voor het gemak van CrisisConnect. Wil jij ook kennismaken met dé app voor jouw crisismanagement en communicatie? Neem dan vandaag nog contact met ons op!

Limburg map

Enkele van onze Limburgse opdrachtgevers.

Meer referenties

Weten wat de voordelen voor jou zijn?

Laat gerust je telefoonnummer achter zodat wij je terug kunnen bellen voor een kennismaking.


    Liever onze factsheet downloaden?

    Laat je email achter en ontvang onze factsheet voor aanvullende informatie!