Help & Support

CrisisConnect beschikt over een inhouse ontwikkelafdeling. De app wordt doorlopend verder verbeterd op basis van gebruikerservaringen. Daarnaast staat een team Support klaar voor vragen en wensen rondom het systeem.

Je vindt de veelgestelde vragen hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Veelgestelde vragen
Op welke mobiele apparaten kan ik de app gebruiken?

De app is beschikbaar voor Android, Windows en iOS - op je PC, tablet en mobiele telefoon.

Is de app ook offline beschikbaar?

Ja. Je kunt de app altijd en overal gebruiken, online en offline.

Is er een handleiding van de beheeromgeving?

Ja, we hebben een handleiding voor je gemaakt in Prezi.

Waar kan ik de app downloaden?

Je kunt de CrisisConnect app downloaden in de store op je telefoon of tablet. Download hier de app voor:

Android
Apple
Windows

Wie beheert de app?

Je hebt de app zelf in beheer. Je kunt de meest actuele informatie op één plaats invoeren. Deze data en eventuele wijzigingen worden vervolgens meteen voor alle gebruikers zichtbaar. Hierdoor heeft jouw gehele organisatie direct de juiste gegevens. 

Wordt de app goed onderhouden?

De CrisisConnect app wordt doorlopend bijgewerkt op basis van gebruikerservaringen. Wij organiseren hiervoor sessies met gebruikers. Updates van de app ontvangt iedere gebruiker via de store.

Geef een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van je vraag of opmerking.
Deze organisaties gebruiken CrisisConnect
Logo Odbn
Zorgsaam Logo
Vezet
Provincie Zuid Holland
Hoogesteger
Gemeente Maassluis