Beschikbaar voor iOS, Android en Windows op smartphone, iPad en PC. Zowel online als offline.

iOS App App Store Android App Play Store Download from Windows Store

CrisisConnect is dé handige app waarmee je bij een crisis of incident beschikt over alle informatie die je nodig kunt hebben. De app is compleet op maat voor jouw organisatie inclusief eigen look-and-feel.

Loggen tijdens incidenten

Je kunt incidenten aanmaken met als doel snel informatie te delen. Betrokken leden van het crisisteam ontvangen een push-melding op hun device en vinden in de app de informatie over de situatie. Zij kunnen binnen dit incident berichten (tekst, foto's en video's) uitwisselen via de app, oftewel een logboek bijhouden. Samen geven zij een actueel beeld van de situatie. Een plotter of logger filtert de belangrijkste informatie en zorgt dat deze voor teamleden inzichtelijk is in de app. Alle betrokkenen kunnen acties toewijzen en aangeven dat zij acties uitgevoerd hebben. Achteraf kunnen er rapportages gemaakt worden voor nazorg, onderzoek en om van te leren.

Door te loggen via de CrisisConnect app ontstaat er een totaaloverzicht van de situatie. Hierdoor kunnen oordelen sneller gevormd en besluiten efficiënter genomen worden.

Documenten en bestanden beheren

Om snel te kunnen handelen is het van belang dat je direct inzage hebt in actuele planvorming. Daarom kun je belangrijke informatie zoals crisisplannen, calamiteitenplannen, BHV-plannen en formats beschikbaar maken in de app. Voeg ze toe in de vorm van tekst, takenlijsten, taakkaarten, afbeeldingen, instructievideo’s, formats en sjablonen. Door onderdelen te koppelen aan bepaalde groepen gebruikers, kun je informatie afschermen en zien teamleden altijd de juiste informatie.

Contacten beheren

Belangrijke contacten kun je direct vanuit de app bellen, mailen of sms'en. Persoonlijk of verstuur een groepsbericht. Teamleden hoeven deze dus niet meer op hun eigen toestel op te slaan. Ook geprinte contactkaartjes zijn verleden tijd.

Berichten versturen met push-melding

Beheerders van de app kunnen makkelijk groepen gebruikers selecteren en gericht informeren. Bijvoorbeeld voor het communiceren over belangrijke wijzigingen binnen de inhoud van de app. Informatie voor de crisisorganisatie kan zo bij elkaar gehouden worden in plaats van versnipperd over meerdere kanalen.

Schakelen tussen organisaties

Ben je betrokken bij meerdere crisisorganisaties? Binnen de app kun je makkelijk switchen. Dit betekent dat je binnen een paar tikken de informatie van meerdere organisaties bij de hand hebt. Overzichtelijk en snel.

Gebruikers beheren

Nodig gebruikers uit die toegang moeten hebben tot de app. Zij kunnen zelf een account aanmaken. Via de beheeromgeving heb je direct inzicht in geactiveerde accounts.

Zien waar CrisisConnect voor staat en hoe andere organisaties de app gebruiken? Bekijk dan de video!

Deze organisaties gebruiken CrisisConnect
Vezet
Amarant Groep
Zorgsaam Logo
Zuidwester
Yulius
Den Bosch